Δευτέρα 11 Ιανουαρίου 2010

Σοκολατένιο όνειρο...!!!!

Why Gooood? Why???
Κάτι τέτοιες ώρες μισώ τον εαυτό μου που δεν βρίσκομαι στην Αθήνα! Το σοκολατένιο όνειρο που προσφέρουν τα ζαχαροπλαστεία Papagalino είναι 504 χιλιόμετρα μακριά απο το στομάχι μου και γω αρκούμαι στο να μου τρέχουν τα σάλια κάθε φορά που αντικρύζω αυτή τη φωτογραφία..

Τούρτα LACTA!!! Τι παραπάνω μπορεί να ονειρευτεί μια εθισμένη στη σοκολάτα όπως εγώ;; Ένας σοκολατένιος πειρασμός που αγγίζει την τελειότητα..

ΤΟ ΘΕΛΩ ΤΩΡΑ!!!!

4 σχόλια:

  1. μαρακι σου στέλνω μια ολοκληρη μόνο για σενα με courier,θες?αμα ειναι για τετοιο πειρασμο, στη φέρνω και η ίδια και την τρώμε μαζι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ..Μου κάνεις πλάκα τώρα!!! ΕΝΝΟΕΙΤΑΙΙΙΙ!!!!! Περιμένω!! Και την τούρτα και εσένα..;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλή χρονιά Μαρία. Και εγώ θα αντάλλαζα ευχαρίστως το blog Μου με ένα γιγαντιαίο προφιτερόλ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλή χρονιά και σε σένα!! Το 2010 να είναι μια χρονιά γεμάτη ΥΓΕΙΑ πάνω απ'όλα και ..γλυκιά σαν ένα προφιτερόλ...!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή