Κυριακή 10 Ιανουαρίου 2010

Η μετα-Χριστουγέννων κατάθλιψη....

Κάθε χρόνο τέτοια εποχή μια απο τα ίδια.. Τετοιο μεγάλο έρωτα έχω για τη χριστουγεννιάτικη μαγεία, που θέλω και γω το χρόνο μου για να συνέλθω μετά το πέρασμα τον γιορτών.. Αρνούμαι να δεχτώ έτσι αβίαστα ότι πέρασαν κι αυτά τα Χριστούγεννα και κάνω ό,τι περνάει απο το χέρι μου για να καθυστερήσω τη face to face αντιμετώπιση της πραγματικότητας!!

Με τι δύναμη να ξεστολίσω το δεντράκι μου που στολίζει το σπίτι και την καρδιά μου; Με τι δύναμη να μπω πάαααλι στο λούκι της καθημερινότητας..;

Επιστροφή στα άγχη και στη ρουτίνα, λοιπόν, και γω κάνω τα αδύνατα δυνατά για να κρατήσω λίιιιγο ακόμα απο τη λάμψη του xmas spirit στη ζωή μου..!!

Χρόνος, χρόνος είναι αυτό που χρειαζόμαστε όλοι για να μπούμε ξανά στους ρυθμούς μας... Και υπομονή...

In the meantime, θυμίζω στον εαυτό μου να χαμογελά! :)

1 σχόλιο: