Δευτέρα 20 Σεπτεμβρίου 2010

Copy-Paste Girls..


Μα αν είναι δυνατόν αυτό το πράγμα με την ελληνική μόδα...;;; Πόσο ακόμα θα γίνονται όλες ένα με τη μάζα και θα ακολουθούν τυφλά οποιαδήποτε τάση επικρατεί;; Μια βόλτα μόνο στην Τσιμισκή ήταν αρκετή για να συνειδητοποιήσω ότι οι Ελληνίδες στην πλειοψηφία τους ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ προσωπικό στυλ. Τι είναι στη μόδα τελευταία;; Πλατφόρμες; Ο μισός γυναικείος πληθυσμός 20-40 τις φοράει και βολτάρει. Maxi φούστες;; Τους πάει, δεν τους πάει, θα τις φορέσουν.. Η μόδα το ΠΡΟΣΤΑΖΕΙ! Λευκό ρολογάκι στο χεράκι;;; Το προτίμησαν φέτος όλες οι "fashionistas" που θέλουν να'ναι in, κομψές και προχώ (που λέει και μια φίλη μου)..

Ένας χρόνος στην Αγγλία ήταν αρκετός για να βιώσω το "στύλ - χωρίς - σύνορα". Με λίγα λόγια, "ό,τι του φανεί του λωλοστεφανή"! Συνδυασμοί απίστευτοι, πολλές φορές αταίριαστοι μεν, αλλά πάνω απ'όλα: ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΣΤΥΛ! Αυτό που κάνει το ντύσιμο μοναδικό. Κάτι που προφανώς έχουν ξεχάσει εδώ στην Ελλάδα οι περισσότερες..

Πειραματισμός, φαντασία, τόλμη...
Γιατί καλές μου το φοβάστε;; Γιατί ένα με τον συρμό τόσο εύκολα και αβίαστα;; Μια ζωή την έχουμε!! Ας νιώσουμε λίγο μοναδικές! Ίσως το να γίνεσαι ένα με τη μόδα οδηγεί πολλές φορές σε συναισθήματα αποδοχής και αφομίωσης με το σύνολο.. Μεγάλος αριθμός γυναικών προτιμούν τον κομφορμισμό, τη σίγουρη και εύκολη λύση, αποφεύγοντας έτσι τον κίνδυνο να γίνουν - οϊμέ! - δαχτυλοδεικτούμενες!

Τι σε νοιάζει ρε φιλενάδα τι λέει όλος ο κόσμος;; Νιώσε λίγο ο εαυτός σου! Ξεπέρασε τα όριά σου και σπάσε λίγο τις συνηθειές σου! "Παίξε" με ρούχα και αξεσουάρ και απολαυσέ το! Στην τελική για σένα ντύνεσαι... Όχι για την κάθε μια που θα σε κοιτάξει απο πάνω μέχρι κάτω την ώρα που περνάς στο φανάρι τη διάβαση..

Όπως είπε άλλωστε κι ο θείος Karl: "Only the minute and the future are interesting in fashion - it exists to be destroyed. If everybody did everything with respect, you'd go nowhere."

3 σχόλια:

  1. Εγω ειχα περσι ασπρο ρολόι! χαχαχα Ειμαι εκτος μοδας, και γενικως και ειδικως!

    Αλλά δεν ξερω αν εχω στυλ, ή κουλο στυλ!

    Ποτέ δε μου αρεσαν τα καλουπια κι ετσι η μοδα με αφηνει παγερά αδιαφορη, κι εμένα και τη τσεπη μου!

    φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @Coula: Honey, λυπάμαι που θα στο πω αλλά είσαι out of fashion.. Τσ τσ τσ!! (..ύφος σνομπ κλπ)! Χεχε! Σπάσε τα καλούπια αγαπητή μου Coula! Τι κι αν είναι κουλό το στυλ σου;; Είναι δικό ΣΟΥ!!! Και γω..μαζί σου!!! Άιντε με όλες τις απομιμήσεις που κυκλοφορούν!!!

    (btw, τέρμα επιφανειακό το post μου, αλλά έχω και γω τα ξεσπάσματά μου η γυναίκα..)

    Φιλάκιααα!! xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Hell Yeah, συμφωνώ και ειδικά μου τη σπάει η μόδα των γυαλιών "μάσκα". Εκτός αν έχεις τη φάτσα του Κουασιμόδου, δεν υπάρχει λόγος να φοράς τέτοια γυαλιά! Για τη μόδα και την πόζα, απλά κρύβεις το ωραίο σου πρόσωπο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή