Σάββατο 12 Δεκεμβρίου 2009

The Power of Friendship!!

"Μπροστά σου..
σκέφτομαι δυνατά!"


Ένα απλό μηνυματάκι με αυτή τη φράση απο την καλύτερη μου φίλη ήταν αρκετό για να μου φτιάξει τη μέρα και να χαμογελάω απο το πρωί ως το βράδυ!! Υπάρχει πιο ωραία κουβέντα που μπορείς να ακούσεις απο το στόμα ένος απο τους πιο αγαπημένους σου ανθρώπους;

Όλη η ουσία της φιλίας συνοψίζεται στη φράση αυτή! Οι πραγματικοί φίλοι "ξεδιπλώνουν" τον εαυτό τους ο ένας στον άλλο. Εκθέτουν άφοβα τις αδυναμίες τους, χωρίς να φοβούνται την κριτική - πολλές φορές μάλιστα ίσως ακόμα και να την επιζητούν. Δίνουν φωνή στις βαθύτερες ανησυχίες και σκέψεις τους, κάνοντας τες κοινό μυστικό που τους "δένει" ακόμα πιο πολύ..

Η σημερινή λοιπόν ανάρτηση είναι αφιερωμένη στον άνθρωπο αυτό που με ξέρει απο μωρό, που γνωρίζει κάθε πτηχή του εαυτού μου, που ήταν δίπλα μου σε ΟΛΑ και μας ενώνουν όχι μόνο κάποιες αναμνήσεις, αλλά ολόκληρη η ζωή!!

"Φίλος είναι αυτός που ακούει το τραγούδι της καρδιάς μου και μου το τραγουδάει όταν δεν το πολυθυμάμαι..."
(said by somebody...)

Το παρακάτω τραγούδι απευθύνεται σε αυτούς που ΞΕΡΟΥΝ να είναι πραγματικοί φίλοι, φωτίζοντας με την ύπαρξή τους την κάθε μας μέρα..!!

1 σχόλιο:

  1. Skeftomoun ti na grapsw...ena kommataki apto blog sou afierwmwno sth filia mas,me tosh dynamh...Se eyxaristw polu polu re filenada giati ontws mprosta sou skeftomai dynata..! Sagapaw polu! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή