Σάββατο 10 Ιουλίου 2010

ΦΕΥΓΩΩΩΩΩΩΩΩ!!!!!

Blogάκι μου γλυκό, Ο,ΤΙ και να πεις έχεις δίκιο! Το ξέρω, είμαι απαράδεκτη!! Δεν έχω δώσει σημεία ζωής εδώ και μέεεερες.. Δουλίτσες, τρεχάματα, βολτούλες, αποχαιρετισμοί (..) δεν μου άφησαν χρόνο για αναρτήσεις.....

Σήμερα όμως την κάνω για άλλη γη κι άλλα μέρη και μπήκα να μοιραστώ τη χαρά μου μαζί σου! Britain baby!!! Πάω να το πάρω το τρελοχαρτάκι (βλ.μεταπτυχιακό)! Θα βάλω και τήβενο, αμέ αμέεεε....! Θα τον πετάξω και στο τέλος όπως στις ταινίες! Με την ευκαιρία του ταξιδιού θα ξαναδώ παλιούς φίλους, θα τριγυρίσω σε παλιά λημέρια και θα κάνω και μερικές εκδρομούλες around να δω καινούργια πράματα! ΑΝΥΠΟΜΟΝΩΩΩΩΩ!!!!

Κλείνω βαλίτσες και φέυγω για αεροδρομιάκι!! Θα επιστρέψω με νέες εικόνες και σίγουρα πολλά πολλά νεάκια!

xxx

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου