Κυριακή 14 Φεβρουαρίου 2010

No masquerading this year....

Πέρασαν σχεδόν κι αυτές οι απόκριες και γω δεν πήρα ούτε μια - μικρούλα έστω - γεύση.. Η ιδιαιτερότητα αυτής της χρονιάς, η μεταβατική φάση που υπομονετικά περιμένω να περάσει, καθώς και η unlimited γκαντεμιά μου δεν με άφησαν να χαρώ καρναβαλάκι φέτος..

Πάντα λάτρευα να "υιοθετώ" ρόλους, να αλλάζω ταυτότητα και να μεταμφιέζομαι σε οτιδήποτε με εμπνεύσει την εκάστοτε χρονιά.. Μάσκες, περούκες, στολές, χρωματιστό και έντονο μακιγιάζ, ένα "περιτύλιγμα" που για λίγες στιγμές το χρόνο με έκανε να δραπετεύω απο το αληθινό μου πρόσωπο.. Αυτή θεωρώ πως είναι και η μαγεία της αποκριάς.

Οι ψυχολόγοι συνιστούν τις αποκριές ως αφορμή για ξεφάντωμα και γλέντι. Για την πλήρη ψυχοθεραπευτική διάσταση της αποκριάς και τα οφέλη της σε ενήλικες και μικρά παιδιά η συμβουλευτική ψυχολόγος κ. Χριστίνα Σαμαράκη αναφέρει: "Για τους ενήλικους, οι Αποκριές αποτελούν μια εξαιρετική ευκαιρία να ξεφύγουν από τη ρουτίνα της καθημερινότητας και να εκτονωθούν στα... πάρτι που γίνονται σε σπίτια ή στήνονται στους δρόμους. Η εκτόνωση αυτή είναι μάλιστα διπλή, καθώς δεν επιτυγχάνεται μόνο μέσα από το χορό και τη διασκέδαση, αλλά και το γεγονός ότι το μασκάρεμα μας επιτρέπει να υποδυθούμε ρόλους. Φορώντας στολές πιερότου, βασίλισσας, αυτοκράτορα, μαρκήσιου ή Avatar - για να είμαστε και μέσα στο πνεύμα της εποχής - οι μεγάλοι γίνονται ξανά παιδιά - ανεξάρτητα από τη βιολογική τους ηλικία - και εκπληρώνουν τις πιο κρυφές τους φαντασιώσεις". Μέσα από τις μεταμφιέσεις έχουμε τη δυνατότητα να εκτονωθούμε, να καλλιεργήσουμε τη δημιουργικότητα και τη φαντασία μας και να ξεφύγουμε από τη ρουτίνα της καθημερινότητας.

No masquerading λοιπόν this year για μένα, κι έτσι περνάω αυτές τις μέρες συντροφιά με τον αληθινό μου εαυτό, χωρίς να κρύβομαι πίσω απο μάσκες, απολαμβάνοντας τις αδυναμίες μου, αλλά και τις καλές μου πλευρές..

Στην τελική.. δεν είμαι και τόσο ανυπόφορη... :)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου