Κυριακή 23 Μαΐου 2010

Mother's Love..ή αλλιώς: The Appreciation of Chain Mails!

Βροχή έρχονται τα chain mails απο φίλους στο ηλεκτρονικό μου ταχυδρομείο. Τις περισσότερες φορές - ντρέπομαι που το λέω - αλλά τρώνε άκυρο, διαγραφή και σαν να μην υπήρξαν ποτέ ένα πράμα.. Συζητάνε και γελάνε οι φίλοι μου γι'αυτά που έστειλαν μετά, και γωωωω ..κάνω την πάπια! Βαριέμαι ρε αδερφέ! Τα ίδια και τα ίδια! Σε στιγμές όμως ΑΠΟΛΥΤΗΣ βαρεμάρας, όπου η μόνη μου διέξοδος είναι το pc και έχω εξαντλήσει ό,τι μπορούσα να κάνω (facebook, troktiko κλπ), ε κάπου εκεί, με βαριά καρδιά πατάω ένα click και μπαίνω στη λίστα με τα chain mails μου. Τις ελάχιστες φορές που οδηγούμαι σε αυτή την ύστατη λύση σκοτώματος της ώρας, διαπιστώνω με έκπληξη ότι κάποια απο αυτά τα mails που μου έχουν έρθει είναι αρκετά ενδιαφέροντα! Αποφάσισα να παραθέσω εδώ το περιεχόμενο ενός απο αυτά, με το οποίο απροσδόκητα γέλασα πολύ!!


"Η ΑΓΑΠΗ ΤΗΣ ΜΗΤΕΡΑΣ"


Στο ποτάμι...



























Στην Αφρική...














Στην Ινδία...















Στον ωκεανό...













Στο πάρκινγκ του Lidl...




















RESPECT στο chain mail που έκανε το χειλάκι μου να γελάσει μέσα στην κρίση βαρεμάρας που με κυρίευσε!
Hope you liked it!!!

3 σχόλια:

  1. Τ' ομολογώ: κι εγώ τα βαριέμαι αυτά τα μέηλς και πάνε απευθείας στο delete!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η τελευταία μάνα ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΤΑΙ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @meraldia: Κάποια αξίζουν όμως τελικάααα... ας μην τα αδικούμε όλα μωρέ!! Εγώ αναθεώρησα μέχρι ενός σημείου, αυτό δεν ήταν καλούλι;;; :D

    @Art8sally: Ακόμα γελάω.....:p

    ΑπάντησηΔιαγραφή