Πέμπτη 11 Μαρτίου 2010

I want to get away..I wanna flyyy away.....

Καλόμαθα πέρισυ με τα ταξιδάκια στο εξωτερικό.. Σε μια χρονιά πήγα Βαρκελώνη, επισκέφτηκα αρκετές πόλεις της Αγγλίας έχοντας ως βάση το Μάντσεστερ, κι έκανα κι ένα μικρό πέρασμα απο Πράγα..

Όλο και περισσότερο ονειρεύομαι τις τελευταίες μέρες τους επόμενους εν δυνάμει προορισμούς μου.. Και θα τα κάνω αυτά τα ταξίδια, δεν μπορεί.. θα μπουν στο πρόγραμμα και με την πρώτη ευκαιρία θα τα πραγματοποιήσω!!

Αυτή η ανάρτησή μου λοιπόν θα είναι πολύ..ταξιδιάρα..!!
Bon voyage λοιπόν!! :)


Παρίσι.. the one & only..
Η ονειρεμένη μου πόλη, ο πιο ρομαντικός προορισμός.. Μια βδομάδα ολόκληρη σκοπεύω κάποια στιγμή να αφιερώσω σ'αυτό το ταξιδάκι..


















Κούβα.. viva la revolucion!!
Το επαναστατικό μου πνεύμα δεν θα μπορούσε να μείνει ασυγκίνητο μπροστά στην πιθανότητα να επισκεφτώ την Αβάνα.. Definitely one of my future destinations!!


















Μπαλί..ο επίγειος παράδεισος!!
Τη μαγευτική αυτή γωνιά της Ινδονησίας την είχα ερωτευτεί, αν θυμάμαι καλά, απο μια τηλεοπτική σειρά, τις Επιθυμίες, ένα επεισόδιο της οποίας γυρίστηκε στο ονειρεμένο αυτό μέρος..
















Σίδνεϋ.. η άλλη άκρη του κόσμου!
Τι κι αν οι συγγενείς μου ζουν στη Μελβούρνη;; Εγω στο Σίδνεϋ θα πάω, ο κόσμος να χαλάσει!!!


















Hong Kong.. 现代都市..!! (=Η μοντέρνα μητρόπολη)
Μπορεί να μην ξέρω γρι απο κινέζικα (εκτός απο το Happy Birthday to you, με λίγη προσπάθεια), αλλά ευτυχώς έχω τον φίλο μου τον Louis, που ζει λίγο έξω απ'το Hong Kong.. Φίλε μου, σου'ρχομαι!!!


















Καναδάς.. η πολική ομορφιά!
Μετά τη Νέα Υόρκη που με άφησε απλά άφωνη, θα'θελα να επισκεφτώ και τις πιο βόρειες ομορφιές της Αμερικής.. Αν και κρυουλιάρα, θεωρώ ότι είναι απο τα ταξίδια που πραγματικά αξίζει να κάνει κανείς.. Το θέαμα μιλάει απο μόνο του:




















..αυτά προς στιγμήν! Φυσικά τα όνειρα μου δεν εξαντλούνται εδώ.. Τα μέρη που θέλω να επισκεφτώ είναι πολλά για να καταγραφούν σε μια απλή ανάρτηση! Υγεία να υπάρχει πάνω απ'όλα, λεφτά και χρόνος...!! Γιατί τα ταξίδια είναι η καλύτερη επένδυση που μπορεί να κάνει κανείς!!

Τι αξίζει περισσότερο απο τις αναμνήσεις που συλλέγεις μέσα απο τα ταξίδια; Αναμνήσεις που θα σε συντροφεύουν για μια ζωή;;

2 σχόλια: