Δευτέρα 7 Ιουνίου 2010

Τυχαίο;;; ΤΥΧΑΙΟ & ΠΑΡΑΤΥΧΑΙΟ!!!!

Ε Λ Ε Ο Σ πια με αυτή με αυτή τη σαχλαμαρίτσα!!!! Όπου βρεθώ κι όπου σταθώ δεν ακούω κάτι άλλο... Και το κολλάνε όλοι παντού, ΠΑΝΤΟΥ!!

Κλασικό φαινόμενο.. Το ζήσαμε ξανά και ξανά στο παρελθόν.. Βγαίνει μια ατακούλα (κατα κύριο λόγο μέσα απο σειρές/εκπομπές/διαφημίσεις της τηλεόρασης) και αμέσως όλοι να ακολουθήσουν, να το ξεφτυλίσουν, μέχρις ότου να σιχαθείς να το ακούς (προσωπικά δε θέλω και πολύ :p)..


Τι να πρωτοθυμηθώ;; Ατάκες που άφησαν "ιστορία" προσφάτως..

"Φιλάκια ρουφηχτά" (Ράδιο Αρβύλα)
"Οοοοοο σουλτάν" (Ράδιο Αρβύλα - again, γκρρ..)
"Κόβεται το σεξ;;" (Θεοπούλα - "Παρα Πέντε")
"Είσαι τρελήηη" (..τσιριχτή φωνή επιβάλλεται, Μάρκος - "Πολυκατοικία")
"Είμαι η Πετρούλα (..Σούλα/Κούλα/Ρούλα ανα περίσταση)και μόοοοοολις τελειωσάαα" (Πετρόύλα Κωστίδου - Star News)
"Να σε ρωτήσω κάτι;; Το τρως το παστέλι;;" (.."ακούστηκε" κυρίως σε μικρότερες ηλικίες, βλ.ξαδερφούλες μου, Τηλεοπτική Διαφήμιση)

..πρόσφατη εμμονή το "Τυχαίο;;; Δε νομίζω"! Είμαι εγώ η εκνευριστική που δε συμβαδίζει με τον όχλο και δε χαζογελάει στο κάθε άκουσμα της .."μαμάτης" ατάκας;; Dunno.. Εγω θα συνεχίσω να γκρινιάζω όπου και όποτε το ακούω! Μέχρι να εμμφανιστεί η επόμενη ατάκα... Και δεν ανησυχώ καθόλου μήπως δεν μάθω την καινούργια ατάκα γρήγορα, ώστε να την χρησιμοποιώ και γω και να είμαι in και μάγκας.. Θα ενημερωθώ αμέσως απο τα 256 γκρουπάκια που θα δημιουργηθούν στο facebook..
Τυχαίο;; ΔΕ ΝΟΜΙΖΩ!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου