Παρασκευή 6 Νοεμβρίου 2009

1st entry in my blog.. Καλή μου αρχή!!! :)

Τα λόγια είναι περιττά.. Η πρώτη μου ανάρτηση!!! (..ρίγη συγκίνησης, πυροτεχνήματα κτλ..!!)
Όσο μπλά-μπλά είμαι in my real life, τόσο δεν βγαίνει λέξη τώρα....
Μάλλον ακόμα δεν έχω εξοικειωθεί με την ιδέα να αποτυπώνω σκέψεις, ιδέες και γενικότερα οτιδήποτε τραβάει την προσοχή μου σε έναν απολύτως προσωπικό διαδικτυακό χώρο...
Το blog αυτό "γεννήθηκε"ως μέσο έκφρασης της δημιουργικότητας, φαντασίας και αυθορμητισμού μου, με κυριότερο αποδέκτη πιθανότατα τον εαυτό μου!! Επιπλέον, θα αποτελέσει έναν χώρο όπου θα παραθέτω ο,τι μου κεντρίζει το ενδιαφέρον, μια πρωτότυπη προσωπική συλλογή!:)
Καλή μου αρχή λοιπόν!!!!!!

2 σχόλια:

  1. Hahahaha!!!! Nice :)
    Kali arxi na xeis sto blogspot kai genika ston xwro twn blog!
    Apotypwsi apopseis kai skepseis me tin eleytheria pou exeis.
    Kai telos eleos poso kala grafeis!!!Les kai eida keimeno apo vivlio....
    Aytaaaaaa
    Filakiaaaaaaaaa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλά μιλάμε το blog σφύζει απο επιστημονικότητα! Πολύ γουστάρω τα μακρόσυρτα τύπου "μέλους του ΔΣ της Ελληνικής Εταιρείας Μελέτης της Διαταραχής Εθισμού στο Διαδίκτυο". Υπέροχο Μαρία, ήδη βρίσκεται στα bookmarks μου!

    Καλή αρχή συν-blogger ;) Μπορούμε να πηγαίνουμε σε συνέδρια bloggers μαζί πλέον!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή