Δευτέρα 30 Νοεμβρίου 2009

Through the eyes of a child..

Ποιητής εκ του προχείρου, έχει πρόσωπο του χοίρου", έλεγε ο μπαμπάς μου για να με πειράξει όταν σε ηλικία 8-9 χρονών του απήγγειλα ένα μέρος απο την ποιητική μου συλλογή.. Είχα βλέψεις πανάθεμά με!!!

Καρυωτάκης, ο καταθληπτικός.
Πολυδούρη, η ερωτευμένη.
Εμπειρίκος, ο υπερρεαλιστής.
Ελύτης, ο αισθησιακός.....

Εμπνεύστηκα και γω λοιπόν, ως παιδί ρομαντικό, και είπα να γράψω ποίηση! Η αθώα μου ψυχή επηρεάστηκε απο τα άμεσα ερεθίσματα του παιδικού κόσμου μου.

Αλλά έτσι είναι.. Αν δεν καταφέρεις να συμπεριλάβεις σε λίγες γραμμούλες όλη την πολυπλοκότητα του ύπαρξης, παραμένεις στην αφάνεια για πάντα..

Ε όχι λοιπόν! Η ανάρτηση αυτή αποτελεί την προσωπική μου επανάσταση για το.. ταλέντο (;) που δεν αναγνωρίστηκε ποτέ!
Ζητώ την επιείκεια σας.....:)


ΟΙ 4 ΕΠΟΧΕΣ

Ο γερο-χειμώνας να τος!
Μπαίνει στα ξαφνικά
και φέρνει όπως πάντα μαζί του
και τα τρία του παιδιά.

Φτάνει πρώτος ο Δεκέμβρης
Ο Γενάρης ακολουθεί
κι έρχεται και τελευταίος
ο κουτσο-Φλέβαρος στη γη.

Έπειτα ακολουθεί
άνοιξη, τι ομορφιά!
Τα λουλούδια, να! Ανθίζουν!
Και παντού έχει δροσιά.

Μάρτης-γδάρτης έρχεται.
Απρίλης με το Πάσχα ακολουθεί
και ο Μάης με φρεσκάδα
την πλάση ομορφαίνει στη στιγμή.

Καλοκαίρι τι χαρά!
Κάθε χρόνο μια φορά.
Θάλλασα και αμμουδιά
και τα ρούχα παρδαλά.

Ιούνιος, Ιούλιος και Αύγουστος
είν, τα τρία του παιδιά.
Και η τρέλα τότε φτάνει
στο αποκορύφωμα.

Τέλος το Φθινοπωράκι
με τα κρύα τα πολλά
και δυστυχώς αυτή την εποχή
ανοίγουνε και τα σχολειά.

Ο Σεπτέμβρης πάντα πρώτος,
ο Οκτώβρης ακολουθεί
κι ο Νοέμβρης ο φευγάτος
είν'γεμάτος με βροχή.


ΤΟΥΡΤΑ ΠΑΓΩΤΟ

Μ, μ, μ! Τούρτα παγωτό
Πω πω πω νοστιμάδα!
Νόστιμο, λαχταριστό
και γεμάτο απο φρεσκάδα.

Ποιός θα δοκιμάσει πρώτος;
Σκέφτεται κάθε παιδί.
Ποιός θα είναι ο τυχερός
που θα φάει τη σαντιγύ;

Όπως και να'χει το πράμα
όλα είναι τυχερά
που απόκτησαν αυτή
τη θαυμάσια λιχουδιά.



ΕΚΚΛΗΣΑΚΙΑ

Μια σταλιά είναι, τοσοδούλια
στο λοφάκι εκεί ψηλά.
Εικονίτσες έχουν μέσα
και κεράκια πολλά.

Όταν κάθομαι μπροστά τους
πάντα κάνω το σταυρό μου
μια μικρούλα προσευχή
λέω μέσα στο μυαλό μου.

(..υπήρξα και θεοσεβούμενη!)


Αυτή ήταν λοιπόν η ομορφιά του κόσμου μέσα απο τα παιδικά μου μάτια. Ας αναλογιστούμε λοιπόν..Μήπως έχουν δίκιο οι Reamonn όταν τραγουδάνε "Why did we make it so hard? This life is so complicated.. until we see it through the eyes of a child.." ...Μήπως;

2 σχόλια:

  1. Ποιός θα δοκιμάσει πρώτος;
    Σκέφτεται κάθε παιδί.
    Ποιός θα είναι ο τυχερός
    που θα φάει τη σαντιγύ;

    Χωρίς να θέλω να μειώσω τους υπόλοιπους στίχους, νομίζω ότι αυτό το τετράστιχο ξεχωρίζει από τη ποιητική σου συλλογή και είναι ακόμα επίκαιρο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η διορατικότητά μου απο τότε φαινόταν..!!! Χαχαχαχα!! Thx anyway! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή