Δευτέρα 23 Νοεμβρίου 2009

Πούντη πούντη η δουλίτσα;..ψάξε ψάξε ΔΕ θα τη βρεις!!

Ξεποδαριάστηκα και σήμερα!! Μέχρι τις Συκιές "σκαρφάλωσα" μπας και χωθώ σε μια πολυπόθητη θεσούλα του δημοσίου. Αλλά τι να το κάνεις;; Άδικος κόπος.. Γιατί δυστυχώς είμαι άνεργη μόνο 1 μήνα.. Γιατί δυστυχώς ΜΟΛΙΣ τελείωσα τις σπουδές μου και δεν μου έκοψε η χαζή όταν ήμουν φοιτήτρια να βρω μια δουλειά -εννοείται ως ψυχολόγος, μιας και οι δουλειές ξεχυλίζουν, ειδικά στους μη πτυχιούχους- για να έχω τώρα μια προϋπηρεσία.. Γιατί όταν ζήταγα απο τη μανούλα και τον πατερούλη τρίτο αδερφάκι, δεν με άκουγαν και τώρα δεν κατηγοριοποιούμαστε ως πολύτεκνοι..

Αυτή λοιπόν είναι η αξιοκρατία στην Ελλαδίτσα! Τζάμπααα έγραφα εγώ τα assignments πέρισυ για να καταφέρω να πάρω μεταπτυχιακό απο UK! Μεταπτυχιακό;;; I doooon't know this word θα σου πούνε στους Δήμους της όμορφης Θεσσαλονίκης όταν κάνεις αίτηση για μια προκήρυξη.. Δεν αναγνωρίζεται ούτε στο ελάχιστο!! Θα σκίσω τα πτυχία μουυυ.. γκρρρρρ..

..ψάξε ψάξε δεν θα τη βρεις λοιπόν τη δουλίτσα..Και όλο λέω στον εαυτό μου να μην απογοητεύεται, ένα μήνα μόνο ψάχνω.. Αλλά η ιδέα του work abroad όλο και περισσότερο φαντάζει ως η ιδανική λύση. Δουλειά στο αντικείμενο των σπουδών προσφέρεται εκεί σε όποιον την αξίζει, ακόμα κι αν δεν ξέρει τον κύριο Γιωργάκη, που είναι μπατζανάκης του κυρίου Κωστάκη, που βάφτησε τον γιό του ανηψιού της πεθεράς του γαμπρού του κυρίου Νομάρχη..Υπάρχει η άνεση και η ευελιξία για αναζήτηση εργασίας σχετικής με τα ενδιαφέροντα σου και όχι oπουδήποτε μπαίνει η ταμπέλα "ψυχολόγος". Και το κυριότερο: Ποιότητα Ζωής. Έννοια άγνωστη για τα ελληνικά δεδομένα.

Τώρα που είμαστε ακόμα νέοι και έχουμε όοολη τη ζωή μπροστά μας, ας πάρουμε και κάποια ρίσκα, ας ξεφύγουμε απο την πεπατημένη και ας διεκδικήσουμε το μέλλον που έχουμε φανταστεί, χωρίς να εγκαταλείψουμε στιγμή αυτά που έχουμε ονειρευτεί!! Είμαι ρομαντική; Ίσως. Προτιμώ όμως να κάνω όνειρα, παρά να συμβιβάζομαι σε μια περιορισμένη πραγματικότητα..

1 σχόλιο:

  1. Θέλει πολλά παραπάνω απο το να ανέβεις μέχρι τις Συκιές για μια θεσούλα του δημοσίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή